Visizcilākais filmā ir Ralfa Fainsa aktierdarbs. Arī filmas sižetu kopumā izdevies veidot tā, ka skatītāju uzmanība tiek noturēta, tomēr tas panākts visai mehāniski – nemitīgi apšaubot svēto tēvu godaprātu. Tiklīdz kādam noticam, pār viņu pārslīd šaubu ēna. Tomēr pārāk maz uzzinām par filmas varoņiem, arī galveno – ja jau viņam bijušas tik tuvas attiecības ar mirušo pāvestu, kāpēc viņš tomēr tik daudz nav zinājis? Lai mēs justu līdzi, noticētu, mums, filmas skatītājiem, būtu gribējies saprast vairāk.
Mūzikliem parasti raksturīgi viegli izstāstāmi, pat visai šabloniski stāsti, jo visbiežāk tajos galvenā loma tiek piešķirta tieši mūzikai un balsīm. Tomēr šo filmu raksturo daudz drosmīgāka pieeja, jo tā stāsta par narkokarteļa bosa dzimumu maiņu un viņa/viņas attiecībām savu sievu, bērniem, jauno algotni – advokāti, apkārtējo sabiedrību un paša/pašas dzīvi un sirdsapziņu.
Galvenās lomas atveidotāja arī dzīvē ir transpersona – viņa lomu nospēlē meistarīgi, un vērot viņas tēlojumu ir aizraujoši. Tomēr dziļāks līdzpārdzīvojums nerodas, varbūt tamdēļ, ka tomēr tik maz uzzinām par galvenās varones attiecībām ar sievu pirms dzimuma maiņas operācijas. Tāpat nav skaidrs, vai tomēr dzimuma maiņa nav glābiņš no konkurentiem. Mulsumu rada arī tas, ka par galveno varoni tiek uzskatīta narkokarteļa bose, kaut gan stāsts tiek stāstīts no viņas algotās palīdzēs skatu punkta.
Animācijas seriāls orientēts uz pusaudžu un geimeru auditoriju, jo tas radīts, balstoties uz datorspēli. Seriāls piesātināts ar iespaidīgiem fantāziju pilsētas skatiem, kā arī spraigām pakaļdzīšanās un kautiņu ainām. Tomēr visai nereālistisku sajūtu rada ainas, kurās smalciņa jauniete lec pāri māju jumtiem un cīnās ar vīriem, kas auguma proporcijās viņu neskaitāmas reizes pārspēj. Tomēr, šķiet, šajā seriālā nav vajadzības pēc reālistiska atainojuma, bet drīzāk pēc mērķauditoriju piesaistošām epizodēm, kas raksturīgas supervaroņu, kā arī fantāzijas žanru filmām, tā aicinot skatītāju uz brīdi arī sevi iedomāties visuvarošos tēlos, kas nepakļaujas fizikas likumiem.
*) Tiek vērtētas tikai dramaturģijas kvalitātes, vērtējums vidējais no klātesošo viedokļiem, komentāri – sarunas tēzes.